2012年4月15日日曜日

♥~ :(

Sziasztok! :(
Van egy rossz hírem!:( Sajnos nincs időm vezetni a blogot,ezért úgy döntöttem nem folytatom tovább,és szerettem volna,hogy akik olvasnak azok tudják. Sajnálom :( ...
De egyszerűen az érettségire való lázas készülődés,a meló és a próbák mellett örülök,ha levegőt tudok venni. :(
Higgyétek el,hogy ha rajtam múlna minden kis hülyeségről írnék,de sajnos az a fránya idő... :(
Az ikrem is ezért hagyta abba,szóval mi... ilyen mindent feladó testvérek vagyunk...:"D Nyunyuma,amikor mondtam neki ezt az egészet,csak annyit mondott:
-Nahiko...le se tagadhatsz!XD
Na jól van baszd meg... ><"
A japán élménybeszámolót se tudtam befejezni,mert plusz órákra kell járnom,és örülök,hogy ha este hazavetődök,és az ágyig el tudom vonszolni magamat,hogy aludjak... :/
De nem is szaporítom tovább a szót,mert most is sietnem kell különórára...matekra...
Nem tudom,hogy mikor,de talán egyszer majd folytatom. ;'(
Addig is Puszi:
Nahiko♥~

0 件のコメント:

コメントを投稿