2012年4月11日水曜日

★~ J♥A♥P♥Á♥N ♥TOKIÓ♥ - 1. nap 日本 東京 1日目

Nos a 10 órás repülőút után kész felüdülés volt a sok felhő után a talajon rohangászó emberkéket látni.Főleg japánokat!*_* Miután Michiorival (a japán ismerősünkkel♥^_^) fogtunk egy taxit,és elmentünk a lakásához.
Egyedül él,amin meglepődtem... Mert amikor nálunk voltak,még a volt barátjával,csak úgy dúlt köztük a nagy szerelem...O_O" Na de mind egy is,mert elvégre ez nem az én dolgom,nem is faggattam. Elég érzékeny...^_^"
Miután kipakoltam,ebédeltünk,aztán pedig elmentünk várost nézni!*_* Annyira cool volt!Michiori elvitt egy csomó király kis boltba,ahol mindenféle kis szir-sz*rt összevettem!>_< Hihi~ Ezután hazamentünk,hogy pihenjünk egy kicsit. Rendelt sushit!*_*♥ Annyira finom volt bakker!>_< A sushi hazájában sushit enni! A világon az egyik legkirályabb dolog! Sokkal jobban esett,mint itthon,bár ez normális!>_<" Hihi~ ♥
A kis pihenő után elmentünk megnézni a híres Tokiói-tornyot! Este volt,és annyira szépen nézett ki!*_*♥
Aztán késő este,miután megvacsiztunk és hazaértünk,mindenkit felhívtam...>_<" Anyuéktól kezdve,Rien át,Shikig mindenkit!^_^♥
(Sajnálom gyerekek,de eltűnt a gépem usb-je,és most nem tudok képet felrakni...>_<" Ááá,én hülye!XD Ígérem,megkeresem és akkor azonnal felrakom a képeket!:3♥)

0 件のコメント:

コメントを投稿